Boeking/klachten

BOEKINGSINFORMATIE

Als u vr het invullen van het aanvraagformulier nadere informatie over de accommodatie van uw keuze wilt hebben, bel of mail ons dan. Ook kunt u het contactformulier hiervoor gebruiken. Informeert u ons over uw verwachtingen en wensen en wij kunnen u op adequate wijze van advies dienen


Als u uw keuze hebt gemaakt dan vult u de gevraagde informatie op het formulier in. Hebt u preferenties en/of (medische) essenties dan kunt u deze aangeven in de daarvoor bestemde velden en nader toelichten in het opmerkingenveld. Vergeet u niet na controle van de gegevens akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden en op de button "verstuur" te klikken


Na ontvangst van uw aanvraag wordt de beschikbaarheid van de accommodatie gecontroleerd (niet alle kalenders zijn real-time)


Vervolgens ontvangt u per e-mail een voorlopige boekingsbevestiging (pdf-document) met daarop aangegeven uw contractnummer en een specificatie van de kosten. De boeking is dan geregistreerd en tevens bevestigd door de accommodatieverschaffer


Tenslotte ontvangt u per e-mail de huurovereenkomst/factuur (pdf-document). Op dit document staan alle gegevens en kosten gespecificeerd weergegeven. U verricht de eerste aanbetaling (30% van het factuurbedrag) binnen 8 dagen. Uiterlijk 6 weken voor vertrek dient het restbedrag te zijn voldaan


Reserveringskosten: voor reserveringskosten wordt een bedrag van 15,00 in rekening gebracht. Hebt u eerder bij Elisabeth Travel geboekt dan worden geen kosten in rekening gebracht


KLACHTENPROCEDURE

Indien, ondanks onze zeer zorgvuldige controle en selectie, op de plaats van bestemming onvolkomenheden of onjuistheden worden geconstateerd, dan dient dit direct na ontdekking te worden gemeld bij de eigenaar/beheerder, zodat deze in staat gesteld kan worden de klacht te onderzoeken en zo mogelijk op te lossen


Indien de eigenaar/beheerder niet bereikbaar is, wordt n en ander niet naar tevredenheid opgelost of kan uw klacht niet ter plaatse worden verholpen, dient de klacht binnen 48 uur telefonisch of per e-mail te worden gemeld aan Elisabeth Travel


Elisabeth Travel zal zich inspannen om, voor zover dit binnen haar vermogen ligt, de klacht naar tevredenheid van de wederpartij op te lossen


Indien de klacht terecht is zijn de telefoonkosten voor rekening van Elisabeth Travel


Als een klacht niet tijdig wordt gemeld, wordt de accommodatie geacht te beantwoorden aan de overeenkomst


Mocht de klacht ter plaatse niet naar kunnen worden opgelost dan dient deze schriftelijk binnen 4 weken na de aanvangsdatum van de huurperiode aan Elisabeth Travel te worden gemeld


Zie ook de tekst in onze Algemene Voorwaarden, opgenomen onder artikel 11, waar de klachtenprocedure gedetailleerd is weergegeven

Uw favorieten

Volg ons op Facebook

Disclaimer